به گزارش رکنا، پروانه آغاجاری هر روز برای رسیدن به مدرسه محل خدمتش در روستای طلاگه شهرستان هندیجان، جاده زیدون را طی می‌کرد که هفته گذشته در این مسیر خودروی شخصی‌اش دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی درگذشت معلم هندیجانی در سانحه تصادف را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: به همت بلند معلمان این سرزمین، پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران حتی در صعب‌العبور‌ترین مناطق روستایی و عشایری این کشور بر سر در مدارس در حال اهتزاز است و این سندی ماندگار از عشق و ازخودگذشتگی سرداران دانایی، دانش و آگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معلمان ما همواره ثابت کرده‌اند که در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و کمک به پرورش و بالندگی آینده‌سازان این کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و برای حاضر شدن در کلاس‌های درس حتی از جان خویش نیز می‌گذرند و امروز در جای‌جای این کشور از خون پاک معلمان فداکاری که مسیرهای صعب، ناهموار و پرخطر را برای رسیدن به مدرسه و حاضر شدن در سنگر علم و دانش سپری کرده‌اند، هزاران جوانه روییده است.

خبر تأسف‌بار درگذشت معلم خوزستانی، مرحومه سرکار خانم آغاجری، در سانحه تصادف در مسیر مواصلاتی روستای طلاگه شهرستان هندیجان و در هنگام رسیدن به مدرسه محل خدمتش موجبات اندوه خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش را فراهم آورد.

اینجانب این ضایعه تلخ را به‌تمامی همکارانم در آموزش‌وپرورش خوزستان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان هندیجان و خانواده آن عزیز ازدست‌رفته تسلیت عرض می‌نمایم. امید آنکه خداوند روح پاک ایشان را با بی بی فاطمه زهرا (س) و ارواح طیبه معلمان شهید محشور فرماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟