کشف مواد غذایی قاچاق در رشت

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ۲۸ هزار و ۸۴۰ بسته مواد غذایی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در شهر رشت کشف شد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال انتقال مواد غذایی قاچاق به یکی از استان‌های همجوار است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت خودرو مورد نظر را در جاده قزوین به رشت شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو مورد نظر توسط پلیس متوقف شده، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۸ هزار و ۸۴۰ بسته مواد غذایی قاچاق از قبیل قهوه، شکلات، نسکافه، آدامس و روغن زیتون که همگی خارجی بودند کشف شد.

سرهنگ شعبانی گفت: در این رابطه متهم ۴۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، کارشناسان ارزش مواد غذایی کشف شده را ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان به پیامدهای منفی قاچاق اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی با جدیت با افرادی که غیر متعارف به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟