شکارچی خرگوش و کبک در اردبیل شکار قانون شد

به گزارش رکنا ، یوسف رشیدی، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری دوستداران محیط زیست موفق به شناسایی یک شکارچی متخلف در منطقه شدند و با هماهنگی مقام قضائی شهرستان و همکاری پاسگاه انتظامی بخش فیروزآباد این فرد متخلف دستگیر شد.

او افزود: در این ماموریت لاشه ۹ قطعه کبک، یک سر خرگوش، مقادیری گوشت شکار، دو قبضه اسلحه شکاری، ۱۴۶ فشنگ ساچمه‌ای و چهارپاره و سایر ادوات شکارغیرمجاز کشف و ضبط گردید.

کشف یک قبضه سلاح شکاری قاچاق در بیله سوار

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار طی چندین روز ماموریت گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به دستگیری یک نفر متخلف حمل سلاح شکاری غیرمجاز قاچاق و یک نفر متخلف شکار غیرمجاز پرندگان حمایت شده زنگوله بال شدند.

بهنام برزگر بیان کرد: از این شکارچیان متخلف که در محدوده منطقه شکار ممنوع نوار مرزی بیله سوار و جعفرآباد اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان حمایت شده می‌نمودند یک قبضه اسلحه شکاری دولول بدون جواز حمل (قاچاق)، یک قبضه اسلحه شکاری دولول رویهم دارای مجوز، ۲۴ عدد فشنگ پر و لاشه دو قطعه پرنده حمایت شده زنگوله بال کشف و ضبط شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر برودت هوا و بارش برف سنگین موجب سوء استفاده برخی از متخلفان شکار گردیده است که حیوانات گرفتار در برف و سرما را شکار می‌کنند از اهالی منطقه خواست موارد تخلف را از طریق شماره ارتباطات ۱۵۴۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟