سقوط عجیب کارگر 30 ساله شیرازی از ساختمان نیمه کاره

به گزارش رکنا، به دنبال وقوع این حادثه سایر کارگران سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و آتش نشانی را در جریان آن قرار دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را ساعت ۱۹:۱۴ دقیقه دیروز به محل حادثه واقع در خیابان عدالت روانه کرد.

به گفته علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی، این کارگر جوان در ارتفاع ۱۵ متری ساختمان نیمه کاره، سرگرم کار بود که بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی، ناگهان به داربست های ساختمان برخورد و بعد از آن به عمق محل گودبرداری سقوط کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی، باتوجه به وجود یک دستگاه خودروی جرثقیل در محل، بی درنگ با استفاده از این وسیله به عمق گودبرداری رفتند و سپس با احتیاط کامل بوسیله برانکارد مخصوص و جرثقیل، کارگر مصدوم را از داخل گودال خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

عدلو خاطرنشان کرد: این کارگرجوان که از قسمت کمر و پا دچار مصدومیت شدید شده بود، به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

عدلو تاکید کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان این سازمان در دست انجام است.

همچنین در ساعت ۱۶:۴۶ همین روز نیز سقوط کارگری ۳۰ ساله از داربست ساختمان نیمه کاره در چهار راه مشیر وی را راهی بیمارستان کرد. این عملیات توسط تیم امداد و نجات از ایستگاه ۱۱ امداد رسانی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟