مرگ دلخراش راننده پراید در 27 سالگی / در البرز رخ داد

به گزارش رکنا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو پراید در جاده حلقه دره شهرستان ساوجبلاغ، راننده پراید جان باخت و 4 سرنشین آن مصدوم شدند.

سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام تصادف یک دستگاه تریلی با پراید در جاده حلقه دره شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری 14 "شهرک ابریشم" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی اولیه صحنه مشخص شد راننده تریلی که در حال حرکت در جاده اصلی بود ناگهان خودرو پراید وارد جاده شد و به دنبال آن راننده تریلی کنترل خودرو را از دست داد و با او برخورد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه در اثر این تصادف راننده پراید که جوانی 27 ساله بود جان خود را از دست داد و 4 تن از سرنشینان آن به شدت مصدوم شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان با توصیه شهروندان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی راننده پراید اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟