حجم ویدیو: 3.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای شگفت انگیز از یک آبشار در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که به ویدئویی داغ تبدیل شده در نگاه اول فروریختن گدازه‌های آتش از بالای آبشار را نشان می‌دهد. بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو این سوال برای آن‌ها مطرح شد که واقعا چه اتفاقی در این ویدئو افتاده است؟

آیا واقعا فروریختن گدازه‌های آتش از بالای آبشار بوده است؟ با بررسی بیشتر مشخص شد آنچه که در این ویدئو دیده می‌شود نه تنها آتش در حال ریزش از آبشار نیست بلکه این تنها آب است که در حال فروریختن از آبشار است.

این ویدئو در پارک ملی یوسیمیتی و از آبشار یوسیمیتی تهیه شده است. این آبشار که به آبشار هورس تِیل یا دم اسبی در کالیفرنیا معروف است به مدت دو هفته در سال به رنگ نارنجی و قرمز درخشان دیده می‌شود. علت آن تابش نور خورشید در زاویه‌ای درست به آبشار است که با رنگی نشان دادن آب به نظر می‌رسد که آتش یا گدازه‌های آتشفشانی در حال فروریختن از آبشار است. بنا به گفته مسئولان این پارک این اتفاق به مدت دو هفته فقط در هنگام بعدازظهر و مدت چند دقیقه رخ می‌دهد.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون بیننده داشته است و ۳۸۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است. گفتنی است؛ آبشار دم اسبی در پارک ملی یوسیمیتی بیش از ۶۰۰ متر ارتفاع دارد که یکی از جاذبه‌های طبیعی کالیفرنیا محسوب می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 537247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟