توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در اصفهان

به گزارش رکنا ، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازتوقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق و دستگیری یک نفر خبر داد.

سرهنگ" کامران ریاحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی خود از حمل و قاچاق فرآورده های نفتی به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی گسترده سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان شناسایی و متوقف کنند که طی بازرسی از آن 30 هزار لیتر فرآورده نفتی یارانه ای که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع حمل می شدند کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 820 میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: راننده خودرو این مقدار فرآورده نفتی را در یکی از استان های همجوار بارگیری کرده و قصد انتقال آن به یکی از استان های دیگر را داشت که با هوشیاری ماموران ناکام شد.

 سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟