درگیری با قاچاقچیان در مرز تایباد

به گزارش رکنا ، سردار "ماشاالله جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند در عملیات‌ جداگانه مقادیری مواد افیونی را کشف کنند.

او ادامه داد:در پی انجام اقدامات فنی ، اطلاعاتی و همچنین کنترل و نظارت دقیق خودرو‌های عبوری از مرز، در پست مراقبت و کنترل مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد از یک دستگاه تریلی که قصد ورود به خاک کشور را داشت مقدار ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: همچنین در عملیات جداگانه، مرزبانان این فرماندهی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد و در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند مقدار ۲۵ کیلو و ۷۴۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک را در پاکسازی محل درگیری کشف کنند و قاچاقچیان با استفاده از عوارض طبیعی و تاریکی شب به آنسوی مرز‌ها متواری شدند.

سردار جان نثار ادامه داد: در این عملیات‌ یک دستگاه خودرو توقیف، یک قاچاقچی دستگیر و ۶۶ کیلو و ۰۴۵ گرم تریاک کشف که برای سیرمراحل قانونی به مراجع زیربط انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟