لحظه وحشتناک بلعیده شدن اتوبوس شهری در خیابان + فیلم / چین
حجم ویدیو: 4.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا، ویدیویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک بلعیده شدن یک اتوبوس توسط گودال بزرگ در یکی از خیابان های چین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در یکی از خیابان‌های شهر " کینگ های"، مرکز استان ژینینگ رخ داد شش نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز زخمی شدند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ساختمان نزدیک به محل حادثه تهیه شده چگونگی وقوع این واقعه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که تعداد زیادی از مسافران در ایستگاه منتظر رسیدن اتوبوس هستند دو اتوبوس از جمله اتوبوسی که دچار حادثه شد وارد ایستگاه می‌شوند. لحظاتی بعد و پس از سوار شدن تعدادی از مسافران ناگهان قسمت جلوی اتوبوس به داخل گودال بزرگ و عمیقی که ایجاد شده فرو می‌رود. این ویدئو نشان می‌دهد بلافاصله تعدادی از مسافران که هنوز سوار بر اتوبوس نشده بودند از محل حادثه فرار می‌کنند. ویدئوی دیگری که از نمای مقابل گرفته شده وقوع یک انفجار را در لحظه‌ای که بیشتر اتوبوس در داخل گودال گرفتار شده نشان می‌دهد.

این حادثه ساعت ۵ بعدازظهر روز دوشنبه رخ داد. پلیس، ماموران آتشنشانی و اورژانس پزشکی بقایای ۶ نفر از مسافران را در داخل گودال پیدا کردند. ۱۰ نفر نیز همچنان مفقود بوده و ۱۶ نفر از افرادی که در این حادثه دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. هنوز علت اصلی ایجاد این گودال مشخص نشده است. تحقیقات پلیس چین در این باره ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟