فرار راننده پراید از صحنه مرگ / در بیجار رخ داد

به گزارش رکنا، رییس پلیس راهور بیجار از برخورد شدید سواری پراید با عابر پیاده در یکی از معابر این شهر خبر داد و گفت: براساس اطلاعات واصله راننده پس از حادثه از محل گریخته است.

سرهنگ دوم حسن فتحی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به نظر شاهدان عینی، یک دستگاه سورای پراید با عابر پیاده در خیابان سراب، مقابل کمیته امداد برخورد کرده و بلافاصله از صحنه حادثه نیز متواری می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور تا اعلام نظر قطعی کارشناسان تصادف و بازسازی صحنه حادثه، نمی‌تواند در مورد علت و چگونگی وقوع آن اظهار نظر کند در این صورت از عموم مردم درخواست داریم از پخش شایعات و گمانه زنی ها خودداری کنند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس شهرستان بیجار نیز گفت: طی تماس مردمی با واحد اورژانس مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده، کد شهری اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

محمدرضا باشوکی اظهار داشت: به علت شدت حادثه و وضعیت جسمی مصدوم (ضربه مغزی)، اقدامات اولیه در محل حادثه انجام و به سرعت نسبت به انتقال و اعزام مصدوم به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) اقدام شد.

وی از اعزام این مصدوم بد حال به بیمارستانی در سنندج پس از انجام اقدامات اولیه در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار خبر داد و یادآور شد: اطلاعی از وضعیت مصدوم نداریم.

برخی از جانباختن عابر پیاده در بیمارستان سنندج خبر دادند و اعلام کردند خانواده متوفی برای اهدای اعضای بدن فرزندشان اعلام آمادگی کرده‌اند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟