گفتگو های تلخ / بعد از اعلام حمله موشکی به هواپیما ویران شدیم + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 7.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش اختصاصی رکنا، صبا عطار که پدرش در سقوط پرواز ایران به اوکراین به کام مرگ فرو رفته است با بغض حرف می زند، گویا هنوز باور ندارد که پدرش را از دست داده و در یک شوک فرو رفته است.

دختر جوان به خبرنگار رکنا گفت: هیچ یک از مسئولان به دیدار ما نیامدند و تنها رییس دانشگاه ام قرار است به خانه مان بیاید.

وی افزود: بعد از سقوط ما برای انجام آزمایش DNA انجام دادیم و امیدوارم هر چه زودتر تکه های جسد پدرمان را تحویل دهند تا کمی آرام شویم.

دختر جوان در خصوص خواسته اش از مسئولان به رکنا گفت: از آنها می خواهم سکوت کنند و در کل حرفی نزنند.

دختر محمود عطار در خصوص شلیک موشک به هواپیما افزود: قبل از شنیدن این خبر سر و پاتر بودم، با وجود اینکه می دانستم اتفاقی افتاده اما تا قبل از اعلام رسمی این خبر، موضوع را انکار می کردم اما وقتی شنیدم که می گویند خطای انسانی باعث این حادثه شده دوباره به سوگ رفتیم.

وی در پایان گفت: فقط می خواهم زودتر پیکرها را تحویل دهند.

دانشمند : بچه ام مرده است و دیگر برایم ابعاد سقوط هواپیما مهم نیست

عباس دانشمند پدر مژگان دانشمند در گفت‌وگو با  رکنا تاکید کرد:  هیچگونه خواسته و توقعی از فردی ندارم  فقط می خواهم تشییع جنازه زودتر انجام شود .

وی ادامه داد: دیگر نمی‌شود کاری کرد از جزییات این حادثه با خبر شده ام. اینکه مسائل مختلفی درباره سقوط هواپیما مطرح می‌شود دیگر برای من اهمیتی ندارد چرا که دیگر بچه من زنده نمی شود.

رضایی : ناراحتی ما بعد از اعتراف بیشتر شد

 محمد رضایی پدر مهدی رضایی که اصالت افغانستانی نیز دارد با اشاره به حال خراب مادر فرزندش گفت: خود من نیز حال خوبی ندارم. ابتدا گفتند که کار ما نبوده اما بعد اقرار کردند که ما خودمان زدیم. ناراحتی ما بعد از آن خبر بیشتر شد. مهدی من در سوئد دانشجو بود که این اتفاق برایش رخ داد ، نگفتن حقیقت از اول فقط درد دل ما را دو برابر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قسمت اول /تلخ ترین گفتگو با خانواده ها / شلیک موشک به قلب سیاهپوشان سقوط هواپیما + فیلم

قسمت دوم /تلخ ترین گفتگو پدر آرش پورضرابی جانباخته هواپیمای اوکراین : خودم را گم و گور کرده ام ! / برادرم آقازاده نبود ! + فیلم و عکس

قسمت چهارم /گفتگو های تلخ / بخاطر هواپیمای اوکراین استعفا بدهید ! / دنیا برایم تمام شده است! + فیلم و عکس

کدخبر: 534084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟