واژگونی اتوبوس در اردستان / صبح امروز رخ داد + جزئیات

به گزارش رکنا، یک دستگاه اتوبوس صبح روز جمعه در اردستان واژگون شد که بنابر اعلام مرکز فوریت‎های پزشکی این شهرستان، همه سرنشینان در سلامت کامل هستند و این حادثه تلفاتی به دنبال نداشته است.

این اتوبوس حامل کارکنان کارخانه سیمان اردستان صبح امروز در مسیر بازگشت حوالی روستای جنبه و ومکان واژگون شده بود که بنابر اعلام مسوولان فوریت‌های پزشکی، کشته و زخمی نداشت و نیازی به اعزام آمبولانس هم نشد.

برخی منابع علت بروز این حادثه را بی‌احتیاطی راننده در رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده در نتیجه بارش برف عنوان کردند.

همچنین به دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم، پرواز شماره ۶۲۱۵ و ۶۲۱۶ صبح امروز مشهد- کاشان- مشهد لغو شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی فرودگاه کاشان، مسافران پرواز کاشان- مشهد با اتوبوس به فرودگاه مهرآباد تهران انتقال می‌یابند.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، بارش باران و برف که از روز پنجشنبه بیشتر مناطق این استان را فرا گرفته، با شدت تا روز شنبه ادامه دارد و روز یکشنبه پایان خواهد یافت.

بارش‌ برف و باران، مه‌آلودگی، کاهش دید، گاهی وزش باد به نسبت شدید و کولاک برف در مناطق غربی و جنوبی و بارش پراکنده و وزش باد به نسبت شدید برای دیگر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و سردی هوا لازم است نسبت به اقدام‌های پیشگیرانه، احتیاط لازم هنگام تردد و تجهیز به وسایل زمستانی هنگام عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی شرق و شمال این استان توجه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟