حجم ویدیو: 97.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55

به گزارش رکنا، یک خبرنگار کانادایی در خصوص مسافران دانشجویی که در هواپیمای ایران به اوکراین فوت کردند گفت: دانشجویی که در این پرواز بودند به تازگی زندگی شان را در کشور کانادا شروع کرده بودند.

وی افزود: اول با شهر وینزر شروع می کنیم، جایی که دانشگاه ونیزر نقش مهمی در هویت این شهر دارد و تنوع دانشجویان بسیار بالاست که تایید شده پنج نفر از کسانی که به این دانشگاه مربوط بودند دراین سقوط هواپیمایی کشته شدند که یکی از آنها سمیرا بشیری و همسرش حمید ستاره کوکب که هر دو در این پرواز بودند، سمیرا در یکی از آزمایشگاه های دانشگاه تورنتو کار می کرد و همسرش دانشجوی دکتری مکانیک در همان دانشگاه بود.

یک زوج جوان دیگر که جانشان را در این پرواز از دست دادند زاهر نقیبی دانشجوی دکترای در آزمایشگاه تلاطم و انرژی دانشگاه و همچنین مسئول گروهی از جوانان متخصص بود.

محمد عباس پورقادی که وینزر او را تایید کرده است و پدرام جدیدی دانشجوی دکترای عمران دانشگاه کارول بود که این حس وجود دارد که کشته شدگان تنها جوانانی که تازه کار حرفه ای خود را در کانادا آغاز کرده اند، نیستند بلکه زوج هایی هستند که عشق و شادی و آینده شان را در کانادا پیدا کردند و همه اینها خیلی ناگهانی از آنها گرفته شد.

تعداد زیادی از جوانانی که در تورنتو زندگی می کردند و این شهر خانه شان بود به اینجا بازنگشته اند و می دانیم تورنتو 4 نفر را تایید کرده است.... .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟