واژگونی مرگبار اتوبوس در سوادکوه / مادر باردار و 6 کودک در بین 18 کشته حادثه + عکس

سقوط اتوبوس سوادکوه

به گزارش رکنا ، ذکریا اشکپور رئیس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وقوع تصادف در محور سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۲:۳۴ بامداد امروز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شده است.

سقوط اتوبوس به دره

وی افزود: با اطلاع از این حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس پل‌سفید، ورسک، دوآب،زیراب و دوآب و پایگاه‌های هلال احمر ارفعده،دوگل،امین‌آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران به محل حادثه واقع در منطقه دوآب نرسیده به خطیرکوه در محور سوادکوه اعزام شدند.

اشکپور گفت: اخبار اولیه در این حادثه حاکی از مصدوم شدن۲۳ نفر و جان باختن ۱۴نفر است.

وی اضافه کرد: مصدومان توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند، در بین جان باختگان یک مادر باردار و سه کودک ۱.۵ تا ۵ ساله نیز در بین مصدومان بودند.

پلیس علت اولیه حادثه را نقص فنی موثر در سیستم ترمز اتوبوس تشخیص داده است.

سقوط به دره اتوبوس

آخرین جزئیات سقوط اتوبوس به دره از زبان سخنگوی اورژانس کشور

 سخنگوی اورژانس کشور گفت: در حادثه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محدوده (دواب-فیروزکوه به قائمشهر) ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند .

مجتبی خالدی با اشاره به سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محور سوادکوه منطقه خطیرکوه که از مقصد تهران به سمت کلاله در حرکت بود، اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند که در بین فوتی‌ها یک خانم باردار هم بوده است که با این احتساب تعداد جان باختگان ۱۹ نفر می‌شود.

سقوط اتوبوس

وی افزود: ۲۴ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که از این ۲۴ نفر حال دو نفر وخیم گزارش شده است‌.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار تفکیک جنسیتی کشته شدگان در این حادثه گفت: ۹ مرد و ۹ زن در این حادثه جان خود را از دست دادند که از این تعداد چهار کودک زیر ۶ سال در بین کشته شدگان در این حادثه قرار دارند.

وی در پایان گفت: از ۲۴ مصدومی که در بیمارستان هستند ۱۶ نفر آقا هستند و ۸ نفر خانم که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟