حرف های شاهدان عینی سقوط هواپیمای تهران به اوکراین + فیلم اختصاصی
حجم ویدیو: 14.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21

به گزارش رکنا، شنیده ها حاکی از آن است که بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی صبح امروز در حوالی صباشهر استان تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا که در این پرواز حضور داشتند، جان خود را از دست دادند.

در همین ارتباط یکی از شاهدان عینی  گفت: حدود ساعت 6 و 20 دقیقه بامداد بود که با صدای مهیب انفجاری وحشت زده از خانه بیرون آمدیم ،ناگهان با شعله های اتش در حوالی پارک لاله در شهرک شاهد روبروشدیم . دقایقی بعد وقتی خود را به محل رساندیم در کمال ناباوری با بقایای انسانی و لاشه های سوزان هواپیما که در اطراف شهرک بر روی زمین افتاده بود روبروشدیم . انجا بود که پی بردیم یک هواپیمای مسافربری سقوط کرده است .

حدود نیم ساعت بعد از این سانحه دلخراش نیروهای مردمی و امدادی خود را به محل حادثه رساندند ، اما شدت آتش سوزی به حدی بود که نیروهای امدادی قادر به امدادرسانی نبودند.

تکه های اجساد و وسایل مسافران تا ده ها متر به اطراف پرت شده بود.

شاهد دیگری نیز گفت : صبح عازم محل کارم بودم که دیدم یک هواپیما که سمت راست و انتهایش درآسمان شعله ور است در حال سقوط است.

همان لحظه خودم را به آن حوالی رساندم و با هواپیمای اتش گرفته که دقایقی بعد به زمین سقوط کرده بود روبروشدم . بلافاصله با پلیس 110 و اورژانس تماس گرفتم .اما متاسفانه شعله های اتش

به حدی مهیب بود که قادر به امدادرسانی نبودیم و همه سرنشینان هواپیما در این سانحه وحشتناک جان باختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟