اتفاق عجیب در سقوط وحشتناک یک مرد در تهران

به گزارش رکنا ، با اعلام سقوط مردی به محل گودبرداری شده به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های عملیات ایستگاه ۴۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۳:۰۰ روز گذشته خود را به خیابان شیخ بهایی، خیابان دوازده متری طالقانی رساندند.

عباس علی گلی رییس ایستگاه ۴۳ آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: در محل اعلام شده در یک ساختمان نیمه ساخته گودالی به عمق ۱۲ متر حفر شده و با توجه به نبود حفاظ و علامت هشدار دهنده در اطراف گودال و بی توجهی به ایمن سازی اطراف ساختمان در حال احداث، مرد ۳۲ ساله‌ای درون آن سقوط کرده بود.

وی افزود: نیرو‌های عملیات بی درنگ خود را به انتهای گودال رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، وی را از داخل گودال خارج کردند.

علی گلی با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان درحال بررسی است، افزود: این شخص ۳۲ ساله به سختی از ناحیه گردن و دست و پا مصدوم شده بود که توسط آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی از محل حادثه خارج و تحویل امدادگران اورژانس شد.

آتش نشانان پس از ارائه توصیه‌های ایمنی لازم به مسئولان کارگاه ساختمانی به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟