گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی به محل حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 29.96M | مدت زمان ویدیو: 00:04:35

خبرنگار اعزامی گروه حوادث به محل سقوط هواپیمای بوئینگ 737 که از فرودگاه امام خمینی(ره) به سمت اوکراین در حال پرواز بود و در شاهد شهر شهریار سقوط کرد گزارشی تهیه کرده و گفت: هواپیمای سقوط کرده منطقه مسکونی را رد کرده و در پارکی در شهرک لاله که محیطی غیر مسکونی است سقوط کرده است .

خبرنگار رکنا در ادامه گفت: هیچ اثری از هواپیما نمانده است و تمام اجساد متلاشی شده اند و آنچه که در منطقه دیده می شود هیچ قطعه بزرگی از هواپیما قابل مشاهده نیست.

وی افزود: هواپیما هنگام بلند شدن از باند فرودگاه پر از سوخت بوده و آن طور که منابع به ما اعلام کردند در آسمان آتش گرفته و سپس سقوط کرده است. به نظر می رسد که خلبان هواپیما سعی کرده است هواپیما را به سمتی هدایت کند که آن منطقه خالی از سکنه باشد تا فاجعه مرگبارتری رخ ندهد.

خبرنگار رکنا گفت: محلی های منطقه شاهد شهریار و محمودآباد می گویند اگر هواپیما کمی آن طرف تر یعنی نزدیک مناطق مسکونی سقوط می کرد قطعا فاجعه بزرگ تری رخ می داد. جعبه سیاه دقایق قبل کشف و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

لازم به ذکر است تمام نیروهای امدای ، آتش نشانی، سپاه پاسداران اسلامی، اورژانس و.... برای امدادرسانی در محل حاضر هستند.

صبح امروز در پی اعلام حادثه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در ساعت ۶:۲۳ صبح امروز توسط مرکز مدیریت بحران سازمان هواپیمایی کشور، ۶۰ تیم امدادی به همراه ۲ فروند بالگرد و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصاویر سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

کدخبر: 532950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟