دستگیری سارقان مسلح در شیراز

به گزارش رکنا ، سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: سارقین به عنفی که با تهدید سلاح سرد اقدام به 40 فقره سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و گردنبند کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "کاووس حبیبی" بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن و گردنبند توسط یک دستگاه موتورسوار مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "حبیبی" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اقدامات علمی و تخصصی، موفق شدند مخفیگاه 2 نفر سارق که با همکاری هم اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کنند.

سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقین در بازجویی فنی و تخصصی به 40 فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف وجوه نقد و گردنبند اقرار کردند، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین، 4 عدد موبایل مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از تردد در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و از حمل پول زیاد خودداری و حتی الامکان به منظور خرید از کارت‌های اعتباری استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟