دستگیری 3 فروشنده کوکائین در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با اعلام شکایت و انتقاد تعدادی از شهروندان در منطقه شهرک غرب مبنی بر فعالیت پنهانی فردی از اهالی این محل مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر، پرونده ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، این فرد با همکاری دو تن از همدستانش محل سکونتش را محل تردد تعدادی افرادی مشکوک قرار داده و مشغول به توزیع مواد مخدر می باشد، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد و تیمی از ماموران پایگاه دوم برای دستگیری متهم اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش بازداشت و مقدار 114 گرم کوکائین از مخفیگاهش کشف کنند.

بخشنده در پایان با اشاره به اینکه ماموران اعزامی موفق شدند در این عملیات علاوه بر متهم اصلی پرونده دو همدست وی را نیز دستگیر کنند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 532171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟