توقیف کامیون حامل مواد مخدر و بار قاچاق در نجف آباد

به گزارش رکنا ، سرهنگ" محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از اقدامات ویژه پلیسی مطلع شدند یکی از سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیری مواد مخدر با استفاده از مسیر این شهرستان را دارد که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با رصد دقیق محور مواصلاتی شهرستان خودروی کامیون تانکردار حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام هوشمندانه و ضربتی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در این عملیات ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی طی بازرسی دقیق از تانکر خودرو مقدار ۷۰ کیلوگرم تریاک و یک محموله پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ باباکلانی، ارزش تقریبی پارچه‌های قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال عنوان کرد وبیان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟