حادثه ای هولناک در جنوب تهران / واژگونی تریلی با 2 مصدوم

به گزارش رکنا، فرهاد مویدی افزود: شب گذشته این حادثه در جاده ورامین- تهران خروجی پل فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه کامیون تریلی کفی در جاده ورامین به سمت تهران درحال حرکت بود که به علت نامشخصی پس از انحراف از مسیر اصلی خود در شانه خاکی جاده واژگون شد.

مویدی با اشاره به اینکه این حادثه منجر نشت سوخت و همچنین محبوس شدن دو سرنشین خودرو شد، افزود: خوشبختانه قبل از رسیدن نیروهای امدادی هر ۲ سر نشین توسط سرنشینان خودروهای عبوری از داخل این کامیون خارج و به محل امنی منتقل شده بودند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص، نشت سوخت خودرو را برطرف کرده و هر ۲ مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از جرثقیل، این کامیون را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از ایمن سازی محل حادثه، کامیون را جهت انجام اقدامات قانونی دراختیار عوامل پلیس راهور منطقه قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟