دستگیری سارق کارت های بانکی با 10 سرقت درمرودشت

به گزارش رکنا ، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری "11 انقلاب" مرودشت مبنی بر سرقت کارت بانکی آنها در جلو خود پرداز، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ویژه دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، تلاش‌های شبانه روزی، مراقبت‌های ویژه و کارهای اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

زراعتیان افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌ فنی و پلیسی، اظهار داشت در جلو دستگاه‌های خود پرداز به انتظار می ایستادم و هنگامی که فردی بی سواد برای انجام عملیات بانکی به وی مراجعه می کرد در یک فرصت مناسب کارت بانکی وی را پس از گرفتن رمز آن با کارت بانکی دیگر تعویض و با سرعت از محل متواری می شدم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: این سارق حرفه ای سابقه دار پس از سرقت کارت بانکی، موجودی آن را به حساب کارت دیگری که آن هم سرقتی بود انتقال و اقدام به خرید می کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی از این سارق، بیش از 10 فقره سرقت کارت بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال از وی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟