آتش کارگاه چوب بری در باهنر نیاوران را سوزاند

به گزارش رکنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۶ را ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه شب گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان باهنر، نبش خیابان مهدوی میلانی حرکت کردند.

پیمان شامانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، بیش از نیمی از یک کارگاه چوب بری ۱۰۰ متر مربعی کاملاً شعله ور بود و همچنین دود و آتش فراوانی از داخل کارگاه بیرون می زد.

وی در مورد عملیات آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداخته و گروه دوم هم پس از بریدن قفل در، با استفاده از چند بند لوله آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رسانده و آن را مهار و خاموش کردند.

این افسرآماده آتش نشانی افزود: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود با جابجایی چوب ها و ورق های نئوپان و درهای چوبی موجود، شعله های پنهان در میان این چوب ها را خاموش و لکه گیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با حضور و عکس العمل به موقع آتش نشانان از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

شامانی اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی و برآورد خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟