آتش سوزی کارگاه تولیدی کیف  در خیابان مصطفی خمینی مهار شد+ عکس

به گزارش رکنا، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 و 4 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:30 عصر روز گذشته خود را به خیابان مصطفی خمینی، کوچه علی مرادی رساندند.
محمدرضا عیسی پور رییس ایستگاه 67 آتش نشانی تهران، در خصوص این حادثه گفت: در یک ساختمان قدیمی 150 مترمربعی یک طبقه با کاربری کارگاه تولیدی و انبار کیف که یک طبقه زیر زمین نیز داشت، آتش سوزی رخ داده و زبانه های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود.
وی با اشاره به اینکه حدود 50 متر مربع از این ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه زیرزمین بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و نردبان های دستی، عملیات مهار زبانه های آتش را آغاز کردند.
رییس ایستگاه 67 آتش نشانی خاطرنشان کرد: وجود مقدار زیادی اجناس قابل اشتعال در محل حادثه، کار را برای آتش نشانان سخت کرده بود که نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان و از چندین سمت، شعله های سرکش آتش را قبل از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
عیسی پور در پایان گفت: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و به منظور نجات افراد محبوس شده احتمالی وارد محل حادثه شدند که پس از جستجو و بررسی محل حادثه، مشخص شد هیچ کس در میان دود و حرارت محبوس نشده است.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی کارگاه کیف1آتش سوزی کارگاه کیف2آتش سوزی کارگاه کیف3

کدخبر: 479536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟