کودک 4 ساله زنده زنده در آتش سوخت / در مشکین دشت رخ داد

به گزارش رکنا ، محسن شورگشتی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشکین دشت گفت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین در مورخ ۹۸/۱۰/۹ روز دوشنبه ساعت ۱۲:۴۰ یک مورد حریق منزل مسکونی اعلام‌شد که طی اذعان اطلاع دهندگان یک کودک خردسال حدود ۴ ساله در داخل منزل محبوس گردیده بود .

شورگشتی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه مرکزی ظرف سه دقیقه و ایستگاه شهرک بعثت در هفت دقیقه با چهار خودرو سنگین و نیمه سنگین به محل اعزام و سریعاً اقدام به ورود به ساختمان دچار طعمه حریق شده نمودند که متاستفانه یک کودک چهار ساله بعلت استنشاق زیاد دود و حرارت بالا فوت شده بود و تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان شد.

او گفت: یک زن و شوهر نیز در طبقه دوم بر اثر دود بیش از حد محبوس شده بودند که پس از عملیات تهویه و باز کردن درب راه پله که قفل بوده است به محیط امن هدایت ‌و درنهایت نجات یافتند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشکین دشت با اشاره به اینکه علت اصلی حریق در دست بررسی است افزود: از شهروندان خواستار رعایت نکات ایمنی هستیم و اینکه به هیچ عنوان کودکان خردسال خود را در داخل خانه تنها نگذارند ، تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟