کشف ۲۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در رفسنجان

به گزارش رکنا، سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری یک متهم گفت: این اموال بنا به نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد قیمت و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شدند.

کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سه راهی "راین" و دستگیری یک متهم خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور گفت: راننده این خودرو که در مسیر کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان در حرکت بود به سبب این تخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر

فرمانده انتظامی استان کرمان ازکشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درعملیات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نرماشیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نرماشیر هنگام گشت زنی شبانه در یکی از محور‌های این شهرستان، از یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی حمل و توزیع سوخت که از استان اصفهان به مقصد مرز‌های شرقی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

او با اشاره به معرفی ۲ نفر در این رابطه به مراجع قضائی بیان داشت: با توجه به تاثیر منفی قاچاق سوخت بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی سراسر استان با طرح‌ها و تدابیر خاصی که در دست اجرا هستند با هرگونه قاچاق مبارزه خواهند کرد.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در نرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیراز کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف آبادی گفت: این کامیونت از شرق کشور به سمت استان‌های مرکزی در حرکت بود که راننده آن دستگیر و از نیت شوم خود بازماند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟