حادثه در کارگاه تعمیرات مبل و صندلی در تهران + عکس

آتش سوزی یک کارگاه

به گزارش رکنا ، در پی مشاهده خروج دود و آتش از یک کارگاه تعمیرات مبلمان و تماس با سامانه 125 توسط شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:20 روز گذشته به سرعت آتش نشانان ایستگاه 75 و97 را به میدان هروی، خیابان گلزار اعزام کرد.

اتش سوزی

بهمن رضایی نیا افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی درباره این حادثه گفت: قسمتی از یک کارگاه مبل سازی به مساحت 100 مترمربع آتش گرفته و شعله های سرکش آتش به یک دستگاه خودروی سواری پراید وانت سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت جریان اصلی برق و گاز کارگاه را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

سوختن کارگاه

افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را مهار و به طور کامل خاموش کردند و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.آتش سوزی کارگاه

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی به جای ماند و کارشناسان آتش نشانی پس از بررسی علت بروز این آتش سوزی را اعلام خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکاس : عبدالرضا ناهیدی

کدخبر: 530641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟