آزادی 192 زندانی زن و مرد در همدان

به گزارش رکنا، یدالله روحانی منش روز دوشنبه بیان کرد: ۱۴۰ محکوم مالی، ۲۹ داماد ناتوان در پرداخت مهریه، ۱۲ زندانی نفقه , ۱۱ زندانی دیه ناشی از سوانح و حوادث از ابتدای سالجاری تا پایان آذر از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ۱۸۳ تن از زندانیان آزاد شده در این مدت مرد و ۹ تن از آنها زن هستند اضافه کرد: میزان بدهی این افراد بیش از ۲۸۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ۹۰۴ هزار ریال بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه همدان افزود: با تلاش عوامل ستاد دیه و دریافت رضایت شاکیان پرونده، ۱۱۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال از بدهی این زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد.

روحانی منش اضافه کرد: میزان آورده زندانیان ۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۶۷۷ هزار ریال بود و صندوق تامین خسارت های بدنی چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از بدهی این محکومان را پرداخت کرد.

وی با عنوان اینکه شرکت های بیمه گر ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال از بدهی محکومان را پرداخت کردند گفت: همچنین ۱۰۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال از بدهی زندانیان ناتوان، قسط بندی شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: ۳۳ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال برای پرونده های مالی و دیه پرداخت شده است و در عین حال میزان تسهیلات پرداختی از سوی پنج بانک عامل ۲۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال بوده است.

روحانی منش ادامه داد: هم اینک ۳۰۷ تن به علت ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان های این استان به سر می برند که هشت تن از آنها زن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟