یدالله روحانی‌منش  اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان دو نفر از زندانیان محکومان غیرعمد مالی با کمک اساتید خیر دانشگاه‌ها، از زندان مرکزی همدان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا 20 اردیبهشت ماه 17 زندانی در استان آزاد شده‌اند گفت: به مناسبت نیمه شعبان نیز چهار زندانی غیرعمد محکومان مالی با مساعدت خیرین از زندان همدان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خاطرنشان کرد: 23 ماه رمضان مصادف با هشتم خردادماه در محل سالن انصارالحسین(ع) سپاه میدان باباطاهر همایش گلریزان آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشن گلریزان اقدام خیری در توجه به زندانیان جرائم غیرعمد و افرادی است که بخاطر محکومیت‌های مالی، ناتوانی در پرداخت دیه، دیون و تعهدات مالی به زندان افتاده‌اند تا با کمک و مساعدت خیران و نیکوکاران آزاد و به کانون خانواده بازگردند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار که دست پرمهر خیرین می‌تواند آنها را آزاد کند گفت: جلب کمک‌های مردمی برای آزادی محکومان غیرعمد تلاش مقدس برای احیاء و صیانت از کرامت بشری افراد گرفتار اجتماع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟