شرور مسلح در جیرفت دستگیر شد / او خواب را از شهر گرفته بود!

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت شامگاه یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات پلیسی دریافتند که یکی از اشرار سابقه‌دار پس از تیراندازی ، سرقت مسلحانه و تحرکات مجرمانه در شهرستان های همجوار، به تازگی از شهرستان محل سکونت خود به سمت جیرفت متواری و در یکی از محله‌های شهر مخفی شده است.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی ضمن شناسایی مخفیگاه این شرور و هماهنگی قضایی، با هوشیاری و دقت عمل در یک اقدام غافلگیرانه، وی را به اتهام تیراندازی، سرقت مسلحانه و اخلال در نظم عمومی به همراه ۲ نفر از همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲ تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی و همچنین ۲۹ کیلو گرم تریاک از مخفیگاه این متهم، گفت: در پرونده این شرور جرائمی همچون، ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، تیر اندازی و قدرت‌نمایی ، اخلال در نظم عمومی، آدم ربایی و تجاوز به عنف وجود دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح استان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی ، نظم و آرامش مردم را بر هم بزنند.

لازم به ذکر است که شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟