پلمب باشگاه ورزشی و واحدهای اقامتی متخلف در قم

به گزارش رکنا ، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ضوابط و مقررات صنفی، از واحد‌های اقامتی بازدید و هیچ‌گونه کوتاهی از واحد‌های صنفی متخلف در این صنف را نمی‌پذیرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح شناسایی و بازدید از مراکز اقامتی - سیاحتی و فاقد پروانه کسب توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به‌منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد.

سرهنگ کاویانی گفت: در اجرای طرح مذکور از ۸۸ واحد صنفی اقامتی و سیاحتی بازدید و ۳۹ فقره تذکر شفاهی مبنی بر رعایت ضوابط قانونی و انتظامی داده شد.

او با اشاره به پلمب ۳ واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی، اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی در این طرح به ۱۴ واحد اقامتی متخلف اخطار پلمب و ۳ واحد اقامتی – سیاحتی به علت عدم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی پلمب و از ادامه فعالیت متصدیان آن واحد‌ها جلوگیری کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم یادآور شد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با هدف پیشگیری و مقابله با تهدیدات و آسیب‌های جامعه ورزشی خصوصاً در حوزه توزیع و فروش دارو‌های نیروزا و توان افزای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارویی کشور، طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز ورزشی به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: با اجرای این طرح و پس از ۱۹ مورد بازدید محسوس و غیرمحسوس از نحوه خدمات‌رسانی و فعالیت مراکز ورزشی، به متصدیان ۸ باشگاه ورزشی برگ اخطار کتبی پلمب و یک باشگاه ورزشی متخلف نیز به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی پلمب و از فعالیت صنفی متصدیان آن جلوگیری شد.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه تلفن ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های غیرقانونی از جمله باشگاه‌های ورزشی است، تأکید کرد: مشارکت اجتماعی ضامن ثبات و پایداری امنیت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟