کشف گوشت فاسد در قروه

به گزارش رکنا، رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت: در ۱۶ روز اخیر ۶۲۳ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در مناطق شهری قروه ضبط و معدوم‌سازی شده است.

 حسین پروایی اظهار داشت: در طرح بازرسی از شهرهای قروه، قلعه، دلبران، سریش آباد و دزج ۵۷۴ مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود: در ۹ روز اخیر ۲۰۷ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی غیر قابل مصرف مانند گوشت قرمز، ماهی، مرغ و غیره کشف و معدوم شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه ادامه داد: به طور کلی در ۱۶ روز اخیر ۶۲۳ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در مناطق شهری قروه ضبط و معدوم‌سازی شده است و شهروندان اطمینان داشته باشند امنیت غذایی عرضه مواد خام دامی در قروه و شهرهای آن وجود دارد.

پروایی در مورد طرح بازرسی شبکه دامپزشکی قروه در دو هفته اخیر، یادآور شد: ۱۵ اکیپ دو نفره در دو شیفت کاری صبح و عصر از مراکز عرضه فرآورده دامی خام بازدید کردند که در نهایت ۷ پرونده برای متخلفان تشکیل شد و یک واحد هم با دستور قضایی پلمپ شد.

وی در پایان سخنان خود از همکاری دادستانی قروه، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و دیگر نهادهایی که در بازرسی‌های اخیر از مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در ایجاد امنیت غذایی میان شهروندان نقش داشته اند، قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟