تاخیر عجیب و برخورد ناجور خدمه پرواز قشم ایر تفلیس - تهران با مسافران + فیلم
حجم ویدیو: 4.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، پرواز شرکت قشم ایر که از گرجستان به مقصد ایران قرار بود راس ساعت 19 به وقت تهران از مبدا حرکت کند علاوه بر بیش از 2 ساعت تاخیر (تا لحظه نگارش خبر)، شرایط بسیار سختی را برای هموطنان کشورمان پدید آورده است.

یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار رکنا گفت: در همین لحظه که با شما صحبت می کنم دقیقا یک ساعت و نیم از زمان مقرر برای پرواز گذشته است و علاوه بر این، تمام مسافرین در داخل هواپیما شرایطی شبیه به محبوس شدن را تجربه می کنند. مسئولین پرواز هم نه تنها هیچ گونه عذرخواهی از مسافران انجام ندادند بلکه با بی احترامی تمام، جواب مردم را می دهند.

این مسافر در ادامه افزود: یکی از مسافران نیز قصد خروج از هواپیما را داشته است که ظاهرا نیروهای امنیتی گرجستان از این کار او ممانعت به عمل آورده اند. فارغ از تمام این مسائل، مهم ترین مساله ای که ما را آزار می دهد ادبیات بسیار زننده مسئولین پرواز است که به بدترین نحو ممکن با مسافران صحبت می کنند.

یکی از مسافران پس از فرود هواپیما در فرودگاه امام خمینی به خبرنگار ما گفت: خلبان هواپیما متاسفانه بسیار بد با مسافران برخورد کرد و بدون احترام گذاشتن به مسافران زن و مرد که ساعت ها معطل شده بودند، در طول پرواز نیز بدون هشدار اولیه که اکثر خلبانان محترم مسیر پرواز را و چاله های هوایی را توضیح می دهند ، ایشان اشک همه کودکان و زنان را در طول پرواز در آورد و ترس را به جان آنان انداخت.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟