نجات جان نوجوان 17 ساله افغان در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب

به گزارش رکنا، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت:پزشک متخصص جراح عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب یک نوجوان را از مرگ حتمی نجات داد.

دکتر محمد مورخ افزود: به دنبال انتقال اورژانسی نوجوان ۱۷ ساله افغانی که بر اثر سقوط روی میلگرد به ناحیه قفسه سینه و قلب آسیب جدی وارد شده بود و با خونریزی شدید و فعال به اورژانس ارجاع داده شد.

او گفت:بلافاصله و در کمترین زمان ممکن به اتاق عمل منتقل و توسط دکتر یدالله رئیسی ماکیانی پزشک متخصص جراح عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب تحت عمل جراحی قرار گرفت و بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: همچنین متخصص جراح عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب با اشاره به اینکه محل ورود میلگرد سمت چپ قفسه سینه بیمار و باعث پارگی قلب شده بود، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: ترمیم این پارگی همراه با خونریزی فعال صورت گرفت و از خونریزی شریان‌های پاره جلوگیری به عمل آمد و سپس ترمیم بافت‌های قفسه صدری انجام شد.

دکتر رئیسی با ابراز خرسندی از نجات جان این نوجوان افغانی از تیم پزشکی با همکاری و مشارکت دکتر علیرضا آریاپور متخصص جراح عمومی، دکتر امید ابراهیم پور متخصص بیهوشی، کادر جراحی اتاق عمل ساشا ابراهیمی، امینه سالاری و حمید رضا پودات تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟