آتش سوزی آشپزخانه یک خانه در غرب تهران + عکس

به گزارش رکنا ، این حادثه ساعت 20:21 دقیقه سه شنبه توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه ستاری، خیابان اخلاص، کوچه مدنی اعزام شدند.

آتش سوزی 3

محسن فخری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: آشپزخانه یک منزل مسکونی 5 طبقه 16 واحدی دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: آتش نشانان برای ایمن سازی محل حادثه، برق و گاز واحد مسکونی را قطع کردند و پس از تقسیم شدن به دو گروه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله کشی به درون ساختمان نفوذ کرده و آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و گروه دوم نیز با بکارگیری دستگاه فن فشار مثبت جهت تخلیه دودهای حاصل از آتش، اقدام به جستجوی افراد محبوس شده در ساختمان کردند.

آتش سوزی آشپزخانه

فخری با اعلام اینکه، خوشبختانه در این حادثه، هیچ یک از ساکنین دچار آسیب دیدگی جدی نشدند، تصریح کرد: آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن، آتش را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند و پس از تخلیه کامل دود و ایمن سازی محیط برای ساکنین به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی 4

آتش سوزی 7

 

آتش سوزی

آتش سوزی 6

عکاس : پیام بیات

کدخبر: 528908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟