دستگیری سارقان ویلاهای خالی در ساوجبلاغ

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان کابل‌های برق با اعتراف به 20 فقره سرقت در بخش چهارباغ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های روشنایی و اموال ویلاهای خالی از سکنه در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مطلع شدند سارقان اموال سرقتی را به یکی از خریداران ضایعات دست دوم در بخش چهارباغ می فروشند که بلافاصله وارد عمل شده و فرد مورد نظر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه بیان کرد: کارآگاهان با بازجویی مالخر اموال مسروقه متوجه شدند نامبرده کابل های برق را از 4 نفر از سارقان سابقه دار خریداری می کند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه مخفیگاه همه سارقان در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و در 4 عملیات جداگانه همه آنها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت کابل برق بودند اما در مواجهه با مدارک و مالخر اموال مسروقه چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیده و به 20 فقره سرقت کابل های روشنایی، سیم کشی داخل ساختمان و اموال موجود در ویلا های خالی از سکنه اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به همراه مالخر و اموال سرقتی به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟