تیراندازی های وحشتناک در بابلسر هر روز ادامه دارد! + فیلم
حجم ویدیو: 6.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا،  گزارش‌های بومیان استان مازندران حکایت از آن دارد در سال جاری صید و شکار پرندگان مهاجر به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته و عدم برخورد قانونی با متخلفان کار را به جایی رسانده که شکارچیان در مجاورت مناطق مسکونی، آسمان مازندران را به رگبار می‌بندند.

فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید تیراندازی گسترده شکارچیانی را به نمایش می‌گذارد که زمین‌های کشاورزی شهر بابلسر را به میدان تیر تبدیل کرده‌اند.

سهیل اولادزاد، فعال محیط زیست می‌گوید: متاسفانه قانون‌ستیزی متخلفان در استان مازندران به جایی رسیده که دیگر نه تنها پرندگان و طبیعت استان، بلکه امنیت جانی مردم هم در معرض خطر قرار گرفته‌است.

وی ادامه می‌دهد: منطقه‌ای که در فیلم مشاهده می‌شود زمین‌های کشاورزی بابلسر است که در سایه بی‌توجهی مسئولان استانی به میدان تیر تبدیل شده‌است، زمین‌هایی که در مجاورت مناطق مسکونی و روبه‌روی رستوران میزبان در بابلسر قرار دارد و این حجم از تیراندازی در آنها می‌تواند برای کشاورزان و مردم منطقه خطر جانی به همراه داشته باشد.

در سایه مماشات برخی مقامات استانی و شهرستانی با شکارچیان و صیادان، وعده‌های مسئولان اجرایی و قضایی استان مازندران برای برخورد قاطع با صید و شکار و عرضه غیرقانونی پرندگان مهاجر در این استان تا به امروز بی‌نتیجه مانده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد برخورد قانونی با متخلفان در این استان نیازمند ورود فرااستانی نهادهای اجرایی و قضایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟