مادر این نوزاد را می شناسید / پلیس از مردم کمک خواست + عکس

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پیداشدن نوزاد سه روزه ای توسط پلیس ملایر خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهدا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند در یکی از بلوارهای سطح شهر ملایر دختری سه روزه به حال خود رها شده است.

سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه مأموران پس از پیدا کردن این نوزاد بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی طی نامه ای او را به منظور شناسایی والدین به شیرخوارگاه منتقل کردند، افزود: در همین ارتباط یکی از اهالی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که فردی معتاد را با یک نوزاد در بغل مشاهده کرده است.

وی با اشاره به اینکه پس از این اظهارنظر مراتب تحت رسیدگی قانونی مأموران این کلانتری قرار گرفت، افزود: بلای خانمانسوز اعتیاد همه سرمایه ها و داشته های زندگی انسان را نابود می کند.

سلگی بیان کرد: در حال حاضر این نوزاد در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست نگهداری می شود و ما مجدانه پیگیر شناسایی والدینش هستیم تا او را به کانون خانواده باز گردانیم.

رئیس بهزیستی شهرستان ملایر نیز گفت: روال کار بدین گونه است که ابتدا نوزادهای پیدا شده تحویل دادستانی می شوند و بعد طی نامه ای نوزاد را به بهزیستی تحویل می دهند.

حمیدرضا تکلو با بیان اینکه ۱۰ روز پیش نوزاد نیز رها شده ای در بیمارستان مهر ملایر شناسایی و طی نامه دادستانی به بهزیستی تحویل داده شد، اظهار کرد: ما پس از طی مراحل قانونی و اداری نوزادهای یافت شده را تحویل شیرخوارگاه استان می دهیم.

به گزارش ایسنا، معاون اجتماعی نیروی انتظامی همدان نیز در این رابطه بیان کرد: گشت نیروی انتظامی شهرستان ملایر در هنگام انجام وظیفه، متوجه کیسه ‌ای می‌شوند که تکان می‌خورد سپس داخل کیسه را که بررسی می‌ کنند، با یک دختر سه روزه روبرو می‌شوند.

حسین بشری با بیان اینکه این نوزاد سه روزه در اسرع وقت توسط پلیس به شیرخوارگاه تحویل داده شد و شناسایی خانواده این نوزاد در دستور کار پلیس قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ نشانی از خانواده این نوزاد به دست نیامده و پرونده در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟