کشف ۲۹ قبضه سلاح غیرمجاز در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۵ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۱ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۴ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار، ۲۷۸ گرم انواع مواد مخدر تعدادی از اموال سرقتی و تعداد ۲۹ قبضه سلاح غیرمجاز (۱۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۵۱۶ عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۳ متهم در خصوص نگهداری سلاح غیرمجاز دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده شدند، عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان با آنها نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟