دستگیری سارق گوشی قاپ حرفه ای حدوده نواب

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی عزیز خانی" با اعلام این خبر گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری خانمی با حضور در کلانتری 108 نواب اعلام می دارد در حال تردد در خیابان کارون بوده که گوشی موبایل وی توسط یک نفر موتور سوار جوان به سرقت رفته که در این زمینه پرونده با موضوع گوشی قاپی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد .

سرهنگ عزیز خانی گفت : شاکی جهت تکمیل تحقیقات به پایگاه هشتم دعوت و پس از دریافت اظهارات ، مراتب دستگیری سارق در دستور کار تیم مبارزه با کیف قاپی این پایگاه قرار می گیرد.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست از تحقیقات خود بابررسی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت تصویری از سارق به دست می آورند که با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم تصویر 5 نفر از مجرمان سابقه دار و حرفه ای مشابه سارق اصلی را به رویت مالباخته رسید که وی یکی از سارقان به هویت "سامان 28 ساله" را بطور صدرصد به عنوان سارق خود شناسایی کرد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده خزانه شدندکه با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 10 تهران دستور دستگیری سامان صادر شد که در تاریخ شانزدهم آذر ماه طی یک عملیات پلیسی وی دستگیر و به پایگاه منتقل شد.

سرهنگ عزیز خانی بیان داشت: سارق در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در اسفند ماه سال گذشته از زندان آزاد شدم و جهت تامین هزینه های زندگی و اعتیادم به صورت تک نفره اقدام به سرقت کیف قاپی از شهروندان می کردم و اموال مسروقه را به افراد عبوری در محدوده شوش به قیمت نازلی می فروختم.

وی گفت: سارقی از مجرمان حرفه ای سابقه دار در زمینه سرقت موتورسیکلت و کیف قاپی بوده و چندین نوبت نیز روانه زندان شده است و با توجه اعترافات صریح وی و در مواجهه صورت گرفته حضوری تاکنون تعداد 17 نفر از مالباختگان متهم را باعنوان سارق خود شناسایی و متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 10 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر سرقت ها و شناسایی دیگر مالباختگان در اختیار این پایگاه می باشد . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟