دستگیری عامل تشویش بازار مرغ در مشهد

به گزارش رکنا ، تحقیقات میدانی برای شناسایی محل فعالیت فرد متخلف در دستور کار تیم های کارشناسی معاونت بازرسی سازمان صمت قرار گرفت و سرانجام آنها موفق شدند که محل فعالیت فرد متخلف که یک واحد صنفی در بولوار توس مشهد بود را شناسایی کنند.

محل توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفت و پشت پرده اقدامات مجرمانه و غیربهداشتی عامل تحریک کشتارکن ها به گرانفروشی، برملاشد. در پی این اقدام مشخص شد که در محل تعداد زیادی مرغ فله ذبح شده غیربهداشتی و بی هویت، بقایای ذبح غیربهداشتی گوسفند،مقدار زیادی سنگدان تاریخ مصرف گذشته،گوشت چرخ کرده بی هویت،مقداری تخم مرغ بی نشانه و ... کشف و توقیف شد.

همچنین معلوم شد که در محل دو سرد خانه غیرمجاز نیز نصب شده است. در محل پلاستیک های بسته بندی قطعات مرغ متعلق به یک برند شناخته شده نیز کشف شد که این احتمال وجود دارد فرد متخلف قطعات مرغ غیر بهداشتی را در آن بسته بندی ها قرار می داده و می فروخته است. بررسی این موضوع هم در دستور کار کارشناسان قرار گرفت که چطوراین پلاستیک ها سر از محل در آورده است و آیا موارد مکشوفه جعلی می باشد یا این که پشت پرده اقدامات خلاف قانون در جریان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟