ناکامی قاچاقچیان مسلح در جا به جایی محموله مخدر در میناب

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، شب گذشته حین کنترل محور و خودرو های عبوری محور هشتنبدی به میناب به یک دستگاه پژو 405 ظنین شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرارکردند که در تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی سوداگران با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده که در اقدام ضربتی متقابل آنها عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب به سمت کوه های اطراف متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 261 کیلو و 700 گرم تریاک در بسته های مختلف کشف شد ؛ همچنین تلاش برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.

سردار جعفری، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت و آسایش عمومی شهروندان عنوان و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟