اتفاق عجیب / جا گذاشتن جنازه در مترو + فیلم  / چین
حجم ویدیو: 4.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش گروه حوادث رکنا، مسافر یکی از قطارهای متروی چین هرگز تصور نمی‌کرد که حین بازکردن یک کیسه پلاستیکی که در کنار صندلی او جا مانده بود با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شود. این مسافر حین بررسی داخل این کیسه متوجه شد که محتویات داخل آن خاکستر جنازه یک مرده است.

زن چینی خاکستر جنازه همسرش را در واگن مترو جا گذاشته بود. این زن با یک کیسه در حال حمل خاکستر جسد همسرش بود که به علت حواس‌پرتی حین پیاده شدن از مترو آن را در داخل واگن قطار جا گذاشت.

این اتفاق روز جمعه و هنگامی رخ داد که "وانگ" که عزادار شوهرش بود حین پیاده شدن از خط ۷ متروی شانگ‌های چین آن را در داخل قطار جا گذاشت. ویدئویی که توسط دوربین‌های مداربسته داخل ایستگاه مترو ضبط شده است، وانگ را در حالی که کیسه پلاستیکی صورتی رنگ هنگام سوار شدن به قطار در دست دارد، نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این زن سوگوار هنگام پیاده شدن از قطار به‌دلیل حواس‌پرتی آن را در مقابل صندلی که نشسته بود جا می‌گذارد. وانگ پس از سوارشدن به تاکسی متوجه می‌شود که کیسه را در داخل قطار جا گذاشته است. او بلافاصله به پلیس مترو مراجعه کرد و پلیس را در جریان ماجرا قرار داد.

یک روز بعد مسافری که کیسه پلاستیکی را با خود به بیرون از مترو برده بود به پلیس مراجعه کرد و کیسه را تحویل پلیس داد. او گفت در حالی که خیال می‌کرد محتویات داخل کیسه یک هدیه یا خوراکی است اما وقتی آن را باز کرد، متوجه شد که در داخل آن خاکستر یک جسد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟