شناسایی سمند حامل اتباع غیرمجاز در بردسیر

به گزارش رکنا ، حسین رمضان زاده رئیس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: دستگاه قضایی بنا به وظیفه ذاتی خود موضوع ناامن کردن مسیر‌های ترانزیت مواد مخدر و انتقال غیرمجاز اتباع بیگانه را در دستور کار خود قرار داده است.

حسین رمضانی زاده گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بردسیر در مسیر ترانزیت مواد مخدر و اتباع افغانستانی غیرمجاز ضرورت دارد دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر اعلام کرد: شامگاه گذشته یک دستگاه خودروی سمند حامل ۱۳ نفر سرنشین از اتباع افغانستانی غیرمجاز به همراه مقادیری مواد مخدر در این شهرستان توقیف شده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وصول گزارشی مبنی بر عبور تعدادی خودروی حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز از محور مواصلاتی کرمان سیرجان، مأمورین پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی کوه پنج این شهرستان با برپایی ایستگاه ایست و بازرسی موفق به توقیف یک دستگاه خودروی حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز شده اند.

رمضانی زاده اضافه کرد: علاوه بر دستگیری ۱۴ متهم این پرونده، از دو نفر از اتباع افغانستانی دستگیر شده مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه کشف و خودروی سمند حامل متهمین نیز توقیف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟