پلمب سفره خانه سنتی متخلف در تهران / دستگیری 4 خلافکار

به گزارش رکنا، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از دستگیری 4نفر از عاملان تخلف در سفره خانه سنتی در مرکز تهران خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی این سفره خانه پلمب شد.

 سرهنگ‌ "نادر مرادی" در توضیح این خبر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، اواخر هفته گذشته تعدادی از سفره خانه های سنتی و قهوه خانه ها در سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران به یک واحد سفره خانه در حوالی یکی از خیابان های تهران مشکوک شدند و در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدیان سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم کرده اند که با اخذ دستور قضائی پس از ورود به این سفره خانه به علت تخلفات صنفی و غیر اخلاقی محل مورد نظر پلمب شد.

مرادی، در پایان با اشاره به اینکه 4نفر از عاملان و متصدیان این سفره خانه حسب مقام قضائی دستگیر و با قرار میلیاردی روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی امن و تامین آرامش مردم مهمترین هدف در اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی است و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟