آتش سوزی هولناک منزل مسکونی در طرشت + عکس

آتش سوزی 6

آتش سوزی طرشت3

به گزارش رکنا ، همزمان با مشاهده شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 09:23 صبح روز گذشته زنگ ایستگاه های 34 و 8 را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی این ایستگاه ها را به محل حادثه واقع در طرشت، خیابان شهید صالحی، کوچه شهید علی حسین مردی شمالی اعزام کرد.

آتش سوزی طرشت 4

به گفته فرامرز منصور دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود و آتش زیادی از طبقه دوم ساختمان سه طبقه قدیمی خارج می شد و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

آتش سوزی طرشت 7

وی افزود: آتش نشانان پس از تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی و همچنین قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان، درب ورودی این واحد مسکونی را گشودند و به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی، شعله های آتش را خاموش کردند و همچنین از سرایت آن به دیگر نقاط این ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

آتش سوزی طرشت 8

آتش سوزی طرشت 1

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که هیچ یک از ساکنان ساختمان در این حادثه آسیب جانی ندیدند، تصریح کرد: پس از مهار آتش، نیروهای آتش نشانی با فن فشار مثبت قوی(دمنده هوا)، دودهای ناشی از آتش سوزی در داخل این واحد مسکونی را به بیرون تخلیه کرده و نیز دستورات ایمنی لازم را به مدیر ساختمان ارائه دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی طرشت2

آتش سوزی طرشت

کدخبر: 526770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟