واژگونی کمپرسی در شهرک راه آهن + عکس

به گزارش رکنا ، واژگونی یک دستگاه کامیون ویژه حمل نخاله در حوالی شهرک راه آهن، مصدومیت شدید راننده را در پی داشت.

پس از اطلاع‌رسانی این حادثه توسط شاهدان به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 100 ساعت 00:26دقیقه بامداد امروز به محل حادثه در بزرگراه آزادگان شمال به جنوب، نبش شهرک راه آهن رهسپار شدند.

مجید سالاروند فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که به علت نامعلوم به یک طرف واژگون شده و راننده ی آن نیز در داخل اتاقک این کامیون به دام افتاده بود.

واژگونی کمپرسی

وی افزود: با توجه به واژگون شدن کامیون در وسط خیابان، مسیر تردد خودروهای عبوری مسدود و ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود.

واژگونی کامیون 1

سالاروند تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در اطراف محل حادثه از نشت گازوئیل کامیون جلوگیری کردند.

واژگونی کامیون

وی بیان کرد: این راننده 34 ساله که از ناحیه ی کمر و پا آسیب دیده بود، قبل از رسیدن آتش نشانان به ل تیم پزشکی اورژانس حاضر در محل سپرده شد تا پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شود.

واژگونی کمپرسی 2

وی افزود: نیروهای عملیات برای جلوگیری از لغزندگی جاده با پاشیدن خاک بر روی گازوئیل ریخته شده درسطح آسفالت اقدام به پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟