زن مددجو گاوصندوق مرد خیر تهرانی را خالی کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "پیمان احمدی"، گفت: دوشنبه هفته گذشته مرد جوانی با حضور در کلانتری 160 خزانه از سرقت نیم کیلو زعفران و 2 میلیون تومان وجه نقد از داخل گاوصندوق منزلش خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شاکی زن جوانی را به عنوان مظنون معرفی کرده بود، افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد، چندی قبل تصمیم گرفتم طبقه دوم خانه ام را برای افراد نیازمند آگهی کنم و افرادی که نیاز به خانه برای مدت کوتاهی دارند یا همراه بیمار هستند یا مسافرانی که وضعیت مالی خوبی ندارند، به صورت مجانی در طبقه دوم خانه ام زندگی کنند تا اینکه یک زن جوان آگهی مرا در فضای مجازی مشاهده و در تماس با من ادعا کرد که زنی تنها و نیاز به خانه دارد و پس از صحبت های تکمیلی به خانه ام آمد و عصر یکشنبه هفدهم آذر ماه در طبقه دوم خانه ام مستقر شد. اما ظهر روز دوشنبه فردای آن روز در نبود من خانه را ترک کرده و وقتی وارد خانه ام در طبقه اول شدم متوجه دستبرد به گاوصندوقم شدم و هرچه با زن جوان تماس گرفتم، پاسخی نشنیدم.

احمدی بیان داشت: تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند تا اینکه پسر جوان چند روز بعد از ماجرای سرقت در تماس به ماموران کلانتری اعلام کرد که در فضای مجازی دو نوع آگهی کرده بودم که زن جوان به طمع انتخاب سوژه مناسب به آگهی دوم من تماس گرفته است.

رئیس کلانتری خزانه اظهار داشت: عملیات دستگیری زن سارق در دستور کار تیم تجسس کلانتری قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاهش در محدوده ترمینال جنوب دستور قضائی برای دستگیری متهم اخذ شد.

این مقام پلیسی عنوان کرد: ماموران تجسس کلانتری در یک عملیات پلیسی موفق شدند، زن 40 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

احمدی گفت: زن سارق با اشاره به اینکه در زمانی که با مرد خیر در منزل مسکونی اش صحبت می کرده محل گاو صندوقش را شناسایی کرده است، گفت: فردای آن روز اموال داخل گاو صندوق را سرقت کردم و اکنون اموال سرقتی در منزل دخترم در غرب پایتخت است. از کاری که کردم پشیمانم چون مردجوان قصد کار خیرخواهانه داشت و من از این فرصت برای سرقت استفاده کردم.

کلانتر محله خزانه گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر جرائم این زن، در دستور کار ماموران قرار دارد و متهم برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟