واژگونی پژو در قم حادثه آفرید

به گزارش رکنا ، سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در قم، راننده و یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۳ نفر سرنشین دیگر به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ حسن قیصری اظهارداشت: نیمه شب گذشته یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم با ۵ سرنشین واژگون شد که با اعلام به پلیس راهور استان قم بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۳ سرنشین دیگر به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرپرست پلیس راهور استان قم با بیان اینکه کارشناسان "عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز" را دلیل این حادثه اعلام کردند، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده خودرو "فاقد گواهینامه" است.

سرهنگ قیصری، یکی از علل تصادفات را رانندگی افراد فاقد گواهی نامه دانست و گفت: این افراد از غفلت خانواده ها استفاده و عمدتا به همراه دوستان خود اقدام به رانندگی می کنند و به دلیل آشنا نبودن به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دچار حادثه می شوند.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: درخواست ما از خانواده ها این است تحت هیچ شرایطی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث ، خودرو یا موتورسیکلت خود را در اختیار فرزندان فاقد گواهی نامه رانندگی قرار ندهند.

 سرهنگ قیصری اضافه کرد: افرادی که تازه موفق به اخذ گواهی نامه شده اند، تا ۳ ماه اجازه ندارند به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهی نامه رانندگی کنند، این رانندگان از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح به مدت یک سال اجازه رانندگی ندارند و همچنین در جاده های برون شهری نیز اجازه رانندگی نخواهند داشت و تمام این محدودیت ها شامل گواهی نامه موتورسیکلت نیز می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟