تعقیب و گریز پراید مشکوک در آزادراه تهران کرج / دستگیری سارقان حرفه ای

به گزارش رکنا، در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی استان، سارقان سابقه دار خودرو و داخل خودرو در آزاد راه تهران –کرج دستگیر شدند .

سرهنگ “محمد نادربیگی” با اعلام این خبر گفت:در ساعت ۲۴ شب گذشته ، ماموران پلیس آگاهی استان حین ماموریت در آزاد راه تهران -کرج به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند .

وی ادامه داد: در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که، دارای سابقه سرقت در شهرستان فردیس است، بنابراین بلافاصله دستور توقف آن صادر شد اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزود .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود : ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و با توجه به سرعت زیاد و انجام حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در این لحظه خودرو در ورودی منطقه گلدشت متوقف شد و ۲ نفر سرنشینان خودرو پا به فرار گذاشتند که با سرعت عمل ماموران در کمتر از ۱۵ دقیقه دستگیر شدند .

این مقام انتظامی اظهار داشت : متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت خودرو، داخل خودرو و جابجایی و فروش مواد مخدر هستند، پس از دستگیری به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند که جزئیات مربوط به میزان جرایم ارتکابی از سوی آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟